Dana Rogoz în vacanţă la Paris

Posted On 13:42 by Devoratorul de TV |

Dana Rogoz si-a ales destinatia de vacanta inca de asta-iarna, cand se afla la Paris pentru filmarile serialului “State de Romania”. Vedeta ProTV si-a propus atunci sa se reintoarca in orasul de pe malul Senei, dar asta intr-o vacanta alaturi de iubitul ei. “Imi propusesem sa ma intorc la Paris dar impreuna cu iubitul meu si sa-i arat si lui descoperirile mele facute in acest oras, pe care am ajuns sa-l iubesc foarte tare: adica muzee, cafenele, parcuri etc, care mi-au placut in mod deosebit. Voiam sa redescopar Parisul alaturi de iubitul meu, mai ales ca este, fara nicio exagerare, un oras deosebit de romantic”, a declarat Dana. Vedeta a profitat de zilele petrecute in capitala Frantei pentru a vedea si cateva spectacole. “Inainte de a pleca in vacanta am verificat ce spectacole sunt in perioada respectiva si m-am apucat de facut rezervari. Am ajuns la trei spectacole: un spectacol de circ, muzicalul "Regele leu" si o piesa de teatru in care am avut marea bucurie de a o vedea in rolul principal pe Audrey Tautou, protagonista filmului “Amelie”. Vacanta Danei a continuat apoi in zona Normandiei, mai exact Deuville, orasul in care actrita si iubitul ei au sarbatorit 6 ani de cand sunt impreuna. Ultimele zile si le-au petrecut pe Valea Loirei, unde au vizitat de dimineata pana seara castelele si casele din jur. “Am stat intr-un oras foarte mic, Bourgueil, dar ne-am plimbat foarte mult prin zona si am incercat sa vedem cat mai multe locuri cu putinta”, a mai povestit Dana.
Ca in fiecare vacanta, Dana a programat totul de la A la Z. “Eu sunt genul care intotdeauna isi organizeaza singura vacanta pe Internet, nu cu ajutorul agentiilor. Imi caut zboruri, cazari mai deosebite, caut ce locuri frumoase pot vizita acolo, imi fac rezervari la spectacole, etc, e placerea mea”, povesteste prezentatoarea emisiunii “De Suflet” de la ProTV International.

edit post
0 Response to 'Dana Rogoz în vacanţă la Paris'

Trimiteți un comentariu