Radu Vâlcan s-a distrat la maxim în vacanţă

Posted On 14:38 by Devoratorul de TV |

Radu Valcan, protagonistul celei mai recente productii MediaPro Pictures ce va fi difuzata, din aceasta toamna, ACASA, s-a bucurat de o vacanta pe taramuri americane in care a imbinat distractia cu munca. Plecat la inceputul lunii la Los Angeles, Radu a profitat de vacanta pentru a urma un curs de actorie : ’’Am mers alaturi de prietenul meu, Tudor Petrut, la cateva intalniri ale unuia dintre cele mai puternice sindicate de la Hollywood. Acolo am participat la o serie de workshop-uri la care am mai deslusit cateva din secretele actoriei. Am intalnit multi actori la inceput de drum, ca si mine, care bateau la portile afirmarii si i-am admirat pentru seriozitatea si ambitia lor. In Los Angeles sindicatele actorilor sunt foarte puternice si-ti pot oferi, daca esti membru, intrarea la Hollywood. Acolo l-am cunoscut pe Djimon Hounsou, partenerul lui Leonardo DiCaprio din filmul “Blood Diamond”. Ne-am reintilnit apoi in aeroport si m-a surprins cand m-a salutat si mi-a urat succes in cariera”, spune Radu.
Pe langa cursurile de actorie, Radu Valcan s-a bucurat si de compania prietenilor de peste Ocean dar si de viata de noapte din Los Angeles. “M-am dus sa ma relaxez alaturi de prieteni dragi dar din pacate timpul foarte scurt nu mi-a permis sa fac tot ce mi-am propus. Am fost la diverse evenimente, am fost la prezentari de moda, la lansari, la un spectacol Cirque de Soleil care m-a impresionat. Am ajuns chiar si in Las Vegas”, spune protagonistul celei mai recente productii MediaPro Pictures, ce va fi difuzata din aceasta toamna, ACASA. Ca orice turist care ajunge in Vegas, nici Radu nu a rezistat tentatiei de a-si incerca norocul. “In cazinourile din Vegas se simte in mod clar criza. Sunt pe jumatate goale iar oamenii parca nu mai cheltuie atat de multi bani. Am jucat si eu cateva zeci de dolari dar nu am castigat decat experienta”, marturiseste Radu amuzat. Radu a fost impresionat de stilul de viata american: “Am cunoscut oameni deosebiti, la o prezentare de moda m-am imprietenit cu un cantaret local de hip-hop, m-am distrat alaturi de prieteni dragi si am avut o vacanta foarte reusita”, spune Radu.


edit post
0 Response to 'Radu Vâlcan s-a distrat la maxim în vacanţă'

Trimiteți un comentariu