Denis Ştfan a fost în vacanţă în Bulgaria

Posted On 12:53 by Devoratorul de TV |



Denis Stefan a petrecut o vacanta de vis in Bulgaria, in Bansko, unde a avut parte de zapada ca in povesti, a “practicat” sporturile de iarna, dar si cazaturile pe partie si pierderea obiectelor personale in zapada. Ultima peripetie din aceasta vacanta s-a intamplat tocmai la plecare, insa nu si-a dat seama de ea decat la intrarea in tara: personalul hotelului in care se cazase nu i-a inapoiat pasaportul.
Actorul din “Aniela” a avut parte de o vacanta plina de distractie si peripetii inca de cand a plecat din tara si pana la intoarcere acasa: “Am plecat spre Bansko in noaptea cand in Romania se anuntase cod galben, atentionare de ninsoare si viscol. Spre ghinionul, dar si norocul nostru, atentionarea s-a dovedit adevarata, atat pentru Romania, cat si pentru Bulgaria. Spun spre ghinionul nostru pentru ca un drum de 7 ore s-a transformat intr-unul de 10 ore, insa cand am ajuns la Bansko ninsoarea care ne facuse probleme pe drum se asezase <> pe partie si ne astepta! Mi-am petrecut cele 5 zile pe partiile din Bansko, unde am avut parte, pe langa distractie, si de cateva cazaturi mai ceva decat cele de pe cal, dar n-am patit nimic ... binenteles. Mi s-au intamplat si cateva lucruri dragute, ca atunci cand mi-am pierdut aparatul foto pe partie si doua ucrainience s-au oprit sa mi-l inapoieze, dupa ce in prealabil se uitasera ce poze erau salvate ca sa-si de-a seama al cui e... datorita lor o sa am amintiri din vacanta de iarna!”, marturiseste Denis Stefan.
Denis a fost incantat de intalnirea cu fanii de peste hotare, iar ultima lui peripetie l-a facut sa se simta norocos ca este in.... Uniunea Europeana: “Trei copii ucrainieni de 12 -13 ani, doua fetite si un baiat, m-au privit intreaga seara in hotel susotind si facandu-si semne. Pana la urma si-au facut curaj si au venit sa-mi ceara un autograf. Erau din Odessa si urmarisera <>, dar nu le venea sa creada ca ne putem intalni in Bulgaria! A ...si sa nu uit... bine ca suntem in Uniunea Europeana pentru ca bulgarii au uitat sa ne dea pasapoartele la plecarea din hotel, asa ca la intoarcere am folosit buletinul...In rest, ne-am distrat si ne-am simtit foarte bine in toata vacanta! (...si inca asteptam pasapoartele!)”, adauga vedeta ACASA.
Telespectatorii il pot urmari pe Denis Stefan interpretand rolul ofiterului Socrate Piscupescu, in serialul “Aniela”, incepand cu 25 ianuarie, de luni pana joi, de la ora 20.30, ACASA.
edit post
0 Response to 'Denis Ştfan a fost în vacanţă în Bulgaria'

Trimiteți un comentariu