Jennifer Love Hewitt, protagonista Filmului de 10 “N-am uitat ce-ai făcut astă-vară” de la Pro Cinema de luni, 25 ianuarie si actriţă în serialul "Mesaje de dincolo" de la AXN, era să pună capăt relaţiei cu logodnicului ei, atunci când acesta i-a spus că are “fundul ca o pară”.
Jennifer, care a suferit în trecut din cauza criticilor la adresa greutăţii ei, a declarat că prima vacanţă pe care a petrecut-o împreună cu iubitul ei, Jamie Kennedy, a fost la un pas de a fi şi ultima din relaţia lor. Jennifer era îngrijorată din cauză că Jamie o va vedea în costum de baie, iar actriţa îşi dorea să fie cât mai sexy pentru proaspătul ei iubit. “La început am avut de înfruntat un mare obstacol” spune actriţa. “Era prima vacanţă pe care o petreceam împreună, urma să mă vadă în bikini, iar eu aveam emoţii. L-am auzit că venea înspre mine, aşa că m-am aşezat într-o poziţie sexy. Atunci, Jamie mi-a spus că am fundul ca o pară”. Jennifer Love Hewitt s-a simţit jignită în urma afirmaţiei iubitului său şi a fost la un pas de a pune punct relaţiei cu Jamie. “Aţi văzut vreodată o pară? La început e subţire, apoi se lăţeşte, şi nu mai devine subţire niciodată! Nu e drăguţ, para nu este un fruct drăguţ!”, a declarat Jennifer Love Hewitt într-o emisiune de televiziune. “Am trecut peste, totuşi. Am învăţat să iubim para. Nu cred, totuşi, că a vrut să mă jignească, el a zis că îmi face un compliment.”.
edit post
0 Response to 'Jennifer Love Hewitt: “Jamie mi-a spus că am fundul ca o pară”'

Trimiteți un comentariu