Raluca Tataru, interpreta bucataresei Nelly din serialul “Aniela” (ACASA TV), impreuna cu prietena ei, Simina Popa care joaca in serialul “State de Romania” (PRO TV) au petrecut Revelionul alaturi de membrii trupei Smokie, dupa concertul pe care l-au sustinut la Craiova. Raluca si-a petrecut Craciunul la Iasi, alaturi de familia ei, insa vroia ca Revelionul sa-l petreaca altfel decat pana acum, iar dorinta i s-a indeplinit: “Am primit un telefon de la prietena mea Raluca Bogdan, care ma ruga sa merg cu ea la Craiova de Revelion pentru ca urmau sa cante cei de la Smokie, iar ea se ocupa de eveniment. Mi-a suras foarte mult ideea deoarece vroiam sa fac altceva decat obisnuitele petreceri la noaptea dintre ani. Asa ca am sunat-o si pe Simina Popa si am hotarat sa o insotim pe Raluca la Craiova”, spune Raluca. Raluca si prietenele ei si-au luat in serios rolul de gazda si au plecat la aeroport pentru a-i lua pe membrii trupei Smokie si apoi au plecat impreuna cu acestia la Craiova: “In data de 31 dimineata, am fost cu ei la repetitiile de sunet si ne-am speriat putin pentru ca incepuse o mica furtuna cu tunete si fulgere si credeam ca ne va strica Revelionul, dar spre fericirea noastra nu a durat foarte mult. Am facut poze in piata in Craiova, dupa care ne-am intors la hotel sa ne pregatim pentru concertul care incepea la ora 23.00. Spectacolul a fost extraordinar, publicul foarte energic. La 12.00 noaptea au facut o pauza de 10 minute si ne-am retras in camera special amenajata pentru formatie si am ciocnit un pahar de sampanie, am privit artificiile, ne-am sunat prietenii. Dupa pauza de 10 minute au mai cantat inca 45 de minute dupa care ne-am intors la hotel, unde am stat si am povestit, am ras si am facut poze”, adauga interpreta lui Nelly. Raluca a aflat ca solistul formatiei Smokie, Mike Craft, este pasionat de fotografie si a invitat-o pe tanara actrita din “Aniela” la o sedinta foto: “Am aflat ca Mike Craft are impreuna cu sotia lui un studio foto, in care el face pozele, iar sotia lui se ocupa de make-up & hair. Ne-au aratat cateva poze facute in studioul lor si chiar ne-au invitat sa mergem la ei sa facem un foto shooting. A doua zi ne-am intors in Bucuresti pentru ca aveau avion spre Anglia. A fost un Revelion inedit si m-am simtit foarte bine, drept dovada ei m-au poreclit <> pentru ca sunt cu zambetul pe buze tot timpul, iar de fiecare data cand auzeam putina muzica ...incepeam sa cant si sa dansez”, spune Raluca Tataru.



edit post
0 Response to 'Raluca Tataru din "Aniela" a petrecut de revelion cu trupa Smokie'

Trimiteți un comentariu