„Usuratica, fragila si firava ca o locomotiva, frumoasa de-o eclipseaza si pe Muma Padurii, plina de tandrete ca un cactus, incapatanata ca o turma de magari si mirosind a insecticid”. Asa o descrie „Trasnitul” Constantin Zamfirescu pe mama lui Gogoase sau „Baba”, asa cum e cunoscuta printre personajele serialului de la Prima TV.
Din 22 februarie, in noul sezon „Trasnitii”, Constantin Zamfirescu joaca... in travesti. Rolul de femeie dura este o provocare bine-venita, iar Constantin s-a atasat de personaj.
“A juca acest personaj pentru un intreg sezon este intr-adevar o provocare. M-au ajutat si cei din jurul meu, direct sau indirect. Reactiile la matrapazlacurile pe care i le “pun in carca” Babei, modul in care am creionat personalitatea ei dominanta, rasetele copioase ale echipei, m-au facut sa primesc aceasta provocare ca pe un examen, pe care cred ca l-am trecut cu nota maxima. Aparitiile Babei sunt momente pline de umor, dat fiind apetitul ei sexual iesit din comun. Oroarea vadita din ochii celor vizati, si mai ales neputinta de a o stapani, creeaza momente de varf”, povesteste Constantin. “M-am temut ca o sa ma impotmolesc, ca o sa epuizez maniera de interpretare, dar m-am convins de contrariu destul de repede”.
“Mama lui Gogoase” nu este usor de interpretat. “Imi vine cateodata sa rabufnesc pentru toti anii in care am jucat un personaj pampalau. Baba are dezlegare de la scenarist si de la regizor sa faca tamtam, si imi vine sa-mi iau revansa pentru sutele de palme pe care le-am incasat ca Gogoase, pentru toate muncile grele la care era supus, si pentru faptul ca nu mai era stapan in casa lui. Dar acu’ s-a intors foaia! Gogosica e intr-o mica „vacanta” si e disparut, dar maica-sa e aici, asa ca dragii mei, Chiorete, Marlanu’ si Pupaza... pazea!”. Pe Constantin Zamfirescu il puteti urmari din 22 februarie, in fiecare saptamana, de luni pana joi, de la ora 22:30, la “Trasnitii”, la Prima TV.
edit post
0 Response to 'Constantin Zamfirescu, aka Gogoase: „Rolul in travesti este un examen. Cotoroanta face parte din viata mea”'

Trimiteți un comentariu