V-am povestit deja că pe 22 ferbruarie, Livia Taloi, alias Ema din "Trăsniţii", a implinit 30 de ani! Prilej de mare sarbatoare in familia serialului, mai ales că ziua Liviei a fost una cu totul speciala. “Am adaugat o amintire frumoasa in sufletul meu si ma simt ca la 20 de ani!”, spune sarbatorita.
“La majorat mi-am facut bucle, mi-am luat o rochie de seara si am incercat sa arat mai matura. Acum, la 30 de ani, mi-am facut codite si am incercat sa conving invitatii ca e nedrept sa implinesc varsta asta. Unele femei se sperie de pragul de 30, insa eu am scapat. Ma bucur ca am reusit sa strang o parte din prieteni si sa ne distram. Mi-au facut bucuria de a fi langa mine colega mea de banca din liceu si cea mai veche prietena a mea, colegii Trasniti vechi si noi, si multi altii. Bineinteles, a fost alaturi de mine Dan, sotul meu, el fiind cel mai frumos cadou primit de la Dumnezeu”, povesteste Livia. “Surprizele s-au tinut lant. “Am primit flori cat sa pot deschide o florarie si cadouri cat sa-mi deschid si un magazin”, se lauda Livia. “Surpriza cea mai mare a fost insa soacra mea, care in mod normal nu ar fi pus piciorul in club, dar pentru ca a vrut sa fie alaturi de mine, a facut-o si pe asta. Soacra-mea RULZ!!!”
Pe Livia Taloi o puteti urmari in fiecare saptamana, de luni pana joi, de la ora 22:15, la “Trasnitii”, numai la Prima TV.
edit post
0 Response to 'Livia Taloi din "Trăsniţii" s-a distrat cu prietenii de ziua ei'

Trimiteți un comentariu