Lui Jonathan Rhys Meyers, actorul care îl interpretează pe Henry al VIII-lea în serialul „Dinastia Tudorilor” la Pro Cinema, în fiecare luni şi marţi de la orele 20.00, îi place să fie manipulat ... ocazional.
După ce a fost tratat „regeşte” la filmările pentru „Dinastia Tudorilor”, Jonathan Rhys Meyers a putut să-şi experimenteze latura naivă a personalităţii, într-un altfel de rol. Recent Meyers a jucat în filmul „Din Paris, cu dragoste”, iar actorul spune că rolul a fost pentru el o briză de aer proaspăt, care i-a permis să mai iasă din pielea personajului autoritar al regelui Angliei din „Dinastia Tudorilor”. „E plăcut ca din când în când să fii cel manipulat, şi nu doar manipulatorul”, spune Jonathan Rhys Meyers.
Indiferent dacă guvernează Anglia, sau se implică în urmăriri spectaculoase pe străzile din Paris, Jonathan Rhys Meyers se simte cel mai bine pe platourile de filmare. „Unul dintre puţinele locuri în care mă simt cu adevărat confortabil este platoul de filmare”, spune actorul de origine irlandeză. „Timp de 16 ani, şi asta înseamnă exact jumătate din viaţa mea, am fost pe platouri de filmare. Aici am existat şi acesta e locul în care m-am simţit cel mai împăcat cu mine şi cel mai fericit”.
edit post
0 Response to 'Jonathan Rhys Meyers din "Dinastia Tudorilor" vrea să fie manipulat'

Trimiteți un comentariu