La 36 de ani Gabriela Spanic s-a intors la Televisa cu rolul ticăloasei Ivana Dorantes din "La Duena". Actrita promite scene cu adevarat fierbinti pe care le va filma cu David Zepeda dar si scene pe care telespectatorii o vor ura cu adevarat. "Vor fi cu adevarat groaznice si ii voi infuria pe fani", a spus actrita. "Voi lucra si cu Fernando Colunga, pe care il ştiu de mult timp, am lucrat cu el si este foarte interesant ca partener. Am făcut împreună una dintre cele mai bine vândute telenovele din istoria televiziunii, care a fost Uzurpadoara (1998). Acum sunt fericita ca voi fi din nou personaj negativ. Pot sa spun ca acest personaj este o provocare. Tot ceea ce am făcut în cariera mea a fost diferit şi acest personaj nu face excepţie. Adevărul este că mă simt mai matura ca o actrita, nu doar ca persoană", spune actrita.
edit post
0 Response to 'Gabriela Spanic va fi cea mai tare rea din istoria televiziunii'

Trimiteți un comentariu