Belinda e supărată pe fani

Posted On 16:31 by Devoratorul de TV |

Belinda, actriţa din telenovela “Cameleonii”, pe care telespectatorii o pot urmări ACASĂ în fiecare zi de la orele 19.30, nu reacţionează bine la criticile negative. Belinda le-a răspuns în cuvinte usturătoare pe Twitter fanilor care i-au criticat cel mai nou album, “Carpe Diem”.
“Wow, am intrat pe forumul de discuţii al Univision şi spre surprinderea mea am văzut ce cred propriii mei fani despre muzica mea, cei care spun că mă sprijină şi că sunt mereu alături de mine”, spune supărată Belinda. “Cum puteţi fi atât de ipocriţi? Aş prefera să fiţi sinceri şi să un mai jucaţi un rol dublu. Şi dacă credeţi că un ştiu despre ce vorbesc şi nu vă place ce compun, atunci sprijiniţi alt artist”. Mai mult decât atât, actriţa şi cântăreaţa le-a blocat accesul la contul ei celor care au criticat-o. “Eu sunt aşa cum sunt şi dacă nu vă place de mine, nu mă mai urmaţi, scoateţi poza mea de pe profilele voastre şi mai ales fiţi sinceri cu voi înşivă. Prefer să am un singur fan decât milioane de ipocriţi, aşa că celor care sunt alături de mine le mulţumesc, iar ceilalţi pot să dispară!”, a continuat Belinda pe Twitter.
Deşi le-a adresat cuvinte dure fanilor ei, actriţa a declarat ulterior că s-a enervat în urma comentariilor, pentru că are un caracter exploziv şi nu permite nimănui să o insulte. “Oricine ar fi făcut la fel!”, a comentat actriţa.
edit post
2 Response to 'Belinda e supărată pe fani'
  1. Devoratorul de TV
    http://gossip-tv.blogspot.com/2010/04/belinda-e-suparata-pe-fani.html?showComment=1272479903952#c2247014615403114601'> 28 aprilie 2010 la 21:38

    Ii recomand domnisoarei care a lasat comenturile sa treaca pe Spitalul 9. Nu de alta dar sufera de personalitati multiple. Ia o pauza cucoana, tanti, femeie sau ce oi fi k esti varza!

     

  2. Unknown
    http://gossip-tv.blogspot.com/2010/04/belinda-e-suparata-pe-fani.html?showComment=1272484476777#c8899400030158644301'> 28 aprilie 2010 la 22:54

    Fite de vedeta pe Belinda asta 8-|

     

Trimiteți un comentariu