Mădălina Drăghici a fost în vacanţă la Paris

Posted On 11:09 by Devoratorul de TV |

Madalina Draghici, protagonista celui mai nou proiect MediaPro Pictures pentru ACASA a petrecut un weekend minunat in Paris alaturi de prietenii ei, a revazut locul preferat, Montmartre, a savurat delicatesele culinare frantuzesti si s-a intors in tara cu 2 kg in plus. Putinele kg pe care le-a acumulat in zilele petrecute in capitala Frantei nu reprezinta o problema pentru Madalina deoarece rolul din productia ce se va difuza din toamna, ACASA, ii solicita acest lucru: “Pentru personajul meu trebuie sa ma ingras putin, asa ca la Paris nu m-am abtinut de la nimic si am reusit sa ma ingras 2 kilograme. De la specialitati de ciocolata, trufe, praline, pana la foie gras, branzeturi, am incercat toate delicatesele culinare frantuzesti. Sunt de parere ca niciun sacrificiu nu este prea mic pentru aceasta meserie, prima schimbare importanta a fost sa ma vopsesc blonda”, povesteste Madalina. Cu ocazia vizitarii Parisului, Madalina nu a stat pe ganduri si le-a facut o vizita inopinata colaboratorilor de la agentia de modele, de care o leaga multe amintiri: “S-au bucurat mult, au fost foarte surprinsi de noul meu look, am luat masa impreuna, le-am povestit cu entuziasm si detalii despre experientele de la repetitii si filmari.”
Desi vremea nu a fost tot timpul de partea lor, Madalina si prietenii ei s-au plimbat prin capitala Frantei si au vizitat obiectivele turistice, dar nu au omis nici marile centre comerciale pentru cateva cumparaturi: “A fost o vreme ciudata, am avut parte de soare, vijelie, ploaie si grindina. Am mers in locul meu preferat din Paris, Montmartre, m-am bucurat din nou de o plimbare pe Sena, de Jardin des Tuileries, Champs Elysees si alte locuri dragi mie. Nu a lipsit nici shoppingul din program iar din echipa de shopping nu au lipsit prietenele mele, doua romance stabilite in Paris, fete cu care am petrecut momente de neuitat”.
Din toamna, Madalina Draghici va fi partenera lui Radu Valcan intr-o fascinanta poveste de iubire dintre un arab si o romanca in cea mai noua productie MediaPro Pictures pentru ACASA.
edit post
0 Response to 'Mădălina Drăghici a fost în vacanţă la Paris'

Trimiteți un comentariu