Răzvan Fodor cântă pentru "Aniela"

Posted On 12:24 by Devoratorul de TV |

Răzvan Fodor, interpretul lui Zeno în primul serial românesc de epocă “Aniela”, difuzat ACASĂ, de luni pînă joi, de la ora 20.30, a înregistrat o noua piesă care va face parte din coloana sonoră a serialului. Melodia “Văd iubire” a fost compusă de Bobby Stoica, membru al trupei Voltaj, iar înregistrările au durat o săptamană. “Piesa am compus-o în luna mai, cînd eram cu chitara prin Cişmigiu. I-am arătat-o apoi lui Răzvan, el a fost foarte încîntat, am rescris-o puţin, am scos sunetul de chitară şi am pus în loc pian şi harpă. Apoi am mers la producătorii serialului “Aniela”. Piesa a plăcut pe loc şi aşa am ajuns în studioul de înregistrări. Am lucrat 14 ore pe zi, timp de o săptămînă, iar Răzvan a fost foarte ascultător”, spune amuzat Bobby Stoica, autorul textului şi al muzicii.
Pentru Răzvan Fodor piesa “Văd iubire” înseamnă o reîntoarcere la o veche iubire, muzica. “Mi-am dorit foarte mult să cînt ceva pentru “Aniela”. Îmi plăceau sunetele de atunci, armonia muzicală, erau nişte vremuri minunate. Sunt foarte mulţumit de ce a ieşit din mîinile lui Bobiţă. Noi doi suntem prieteni de foarte mult timp şi tot spuneam, cînd ne întîlneam, că trebuie să înregistrăm ceva şi iată că, de data asta, ne-a ieşit. Şi ne-a ieşit bine”, spune actorul.
”După ce am înregistrat piesa în studio am ajuns în punctul în care trebuia să îi alegem un titlu.Un moment dificil pe care eu şi Bobby l-am trecut repede. Ne ştim prea bine şi prima propunere a fost şi ultima. Cred că piesa asta se potriveşte foarte bine serialului de epocă, are un sunet de la 1900, versurile sunt şi ele pline de sensibilitate. Este o piesă cu sound de epocă compusă special pentru o premieră în televiziune din România, primul serial românesc de epocă”, spune Răzvan.
Videoclipul piesei “Văd iubire” care va fi difuzat în premieră, miercuri, 21 octombrie, ACASA, de la ora 23.00, la “Poveştiri de noapte”, cuprinde imagini din primul serial românesc de epocă, “Aniela”. Piesa “Văd iubire” va fi inclusă pe noul album al lui Răzvan Fodor, la care cîntăreţul lucrează de cîteva luni.
edit post
0 Response to 'Răzvan Fodor cântă pentru "Aniela"'

Trimiteți un comentariu