Salex Iatma din "Aniela" are videoclip cu Florin Zamfirescu

Posted On 11:30 by Devoratorul de TV |



La doar 21 de ani, Salex Iatma este autor al romanului “Afara nu este niciun anotimp” la editura Humanitas, joaca in primul serial romanesc de epoca - “Aniela”, alaturi de o distributie de exceptie, a lansat primul album discografic al trupei Inopia, in care este atat compozitor, cat si chitarist, iar acum s-a asezat si in scaunul de regizor pentru realizarea primului videoclip al trupei Inopia: “Sunt multe lucruri pe care nu le poti face singur. De pilda copiii. Iar cum videoclipul acesta este un nou nascut al trupei Inopia, are si el mamica, tatic si multe rude. M-am bucurat de sprijinul a peste treiezeci de oameni care au lucrat cu mine la acest videoclip cu aceeasi dedicare. A fost, trebuie sa recunosc, destul de ciudat pentru mine sa ma asez in scaunul de regizor pentru ca este prima mea activitate de regie-film si am trait-o din triplu rol: muzician-actor-regizor”, marturiseste Salex.
Videoclipul piesei Tribute s-a filmat in trei zile, in locatii precum Muzeul Satului Roman, Teatrul Ion Manu din Otopeni si exterioare din centrul vechi al Bucurestiului: “Piesa este extrasa de pe albumul <>, iar videoclipul prezinta o poveste legata de relatia maestru-discipol, o poveste despre initiere si drumuri care duc la pierderea valorilor fundamentale. Un videoclip cu participarea extraordinara a marelui actor Florin Zamfirescu, pentru ca se potrivea perfect profilului personajului, este o persoana foarte iubita in randul studentilor de la U.N.A.T.C. , un om care are harul de a aduna oameni in jurul sau si de a a-i face sa creada in ceea ce el insusi crede. Care cred ca intr-o alta viata a fost profet”, adauga tanarul artist.
Filmarile au decurs dupa cum si-a propus si a existat chiar si o intamplare haioasa care o sa le aminteasca de filmarile primului lor videoclip: “In prima zi de filmare am primit o sponsorizare de la o firma cu o limuzina si sofer. A venit limuzina, aveam trei ore la dispozitie sa filmam ce aveam de filmat cu ea, am filmat, am terminat la limita, ne-am inteles extraordinar cu soferul, care ne-a spus ca si daca intarziem un pic nu-i moarte de om. Noi in acelasi timp nu vroiam sa abuzam de bunavointa lui, mai ales ca in aceeasi zi mai avea un client in celalalt capat al orasului. Am tras tare, am filmat repede ce aveam de filmat, ca sa nu facem omului probleme si la sfarsit l-am rugat sa transmita multumirile noastre mai departe. El a zis ca asa o sa faca si a plecat. La o zi dupa ce am terminat videoclipul, am sunat la sediul firmei sa multumim personal. Ne-a raspuns o secretara pe care am intrebat-o daca domnul a transmis multumirile noastre conducerii, moment in care secretara ne-a replicat amuzata: <>”, spune Salex Iatma.
Videoclipul trupei Inopia poate fi vazut incepand de duminica, 25 octombrie, pe site-ul http://www.acasatv.ro/ si la adresa www.myspace.com/inopiainopia, iar telespectatorii il pot urmari pe Salex Iatma in rolul bacanului Panait, in serialul “Aniela”, difuzat de luni pana joi, de la ora 20.30, ACASA.
edit post
0 Response to 'Salex Iatma din "Aniela" are videoclip cu Florin Zamfirescu'

Trimiteți un comentariu