După ce v-am anunţat printre primii că Stiven din "State de România" a devenit tată, acum vă arătăm şi primele fotografii cu micuţa Maria. Oana, logodnica actorului, a nascut luni, 19 octombrie, o fetita perfect sanatoasa, de 3,5 kilograme si 51 de centimetri. Maria Equazella a venit pe lume la ora 20.30 si a primit nota maxima la nastere. Octavian se afla pe platoul de filmare cand a primit vestea ca Oana se indreapta spre spital. Nu a mai stat nicio clipa si a plecat imediat spre ea. Emotiile asteptarii au fost incredibile, insa i-au fost alaturi Doinita Oancea, partenera lui din serialul “State de Romania” si doi prieteni foarte buni: Mihai si Lucian Viziru, acesta din urma va fi de altfel si nasul micutei. “Cand am aflat ca Oana este in drum spre spital m-a cuprins un sentiment foarte ciudat, dar in acelasi timp foarte frumos. Nu mai stiam ce e cu mine. Cel mai greu a fost sa astept. Orele petrecute pe holul spitalui au fost cele mai lungi din viata mea, aveam impresia ca nu se mai termina”, a declarat Octavian Strunila. Fiecare secunda de asteptare i-a fost insa rasplatita atunci cand si-a vazut pentru prima oara fetita: “As vrea sa stau toata ziua si sa ma uit la ea. Mi-e teama cand o iau in brate pentru ca este atat de mica. Cand o vad, nu-mi vine sa cred ca eu si Oana am creat asa ceva”, a mai adaugat actorul.
edit post
0 Response to 'Primele fotografii cu fetiţa lui Octavian Strunilă din "State de România"'

Trimiteți un comentariu