Pavel Bartoş, interpretul ofiţerului Janos Ionescu Bartok în serialul de epoca „Aniela”, difuzat din 25 ianuarie, de luni pînă joi, de la ora 20.30, ACASĂ, a mers, în vacanţa de iarnă, cu fiicele la colindat. Pentru Eva, fiica cea mare a lui Pavel a fost o premieră iar Rita, mezina familiei a aplaudat şi s-a bucurat de timpul petrecut la bunici, în Banat şi în Maramureş. „De Crăciun am fost la bunicii soţiei, la Bozovici, în Banat, cu un scop précis- am vrut ca cele mici să cunoască tradiţiile româneşti. Am învăţat-o pe Eva colinde, i-am luat o traistuţă şi am mers din casă-n casă. A fost atît de încîntată încît acum mă întreabă cînd mai mergem. Bine, cel mai mult cred că a bucurat-o că a primit mulţi bani cu care, cînd ne-am întors acasă, şi-a cumpărat haine, mai ales pentru păpuşa ei, baby Anabelle. Rita nu este încă la vîrsta la care să reţină colinde dar era mai bucuroasă decît sora ei si aplauda cînd ne vedea pe noi rîzînd”, spune Pavel.
Actorul a petrecut Revelionul in sanul familiei în Maramureş. A fost o premieră pentru toată familia Bartoş care nu mai ajunsese în acea zonă. “De Revelion am fost la o pensiune în Maramureş, cu familia, cu prietenii. Am fost 4 perechi cu copii la o pensiune mică, am închiriat-o în totalitate. Am avut noroc că am prins şi zăpadă iar în seara de Anul nou ne-a colindat un grup de copii îmbrăcaţi în costum popular maramureşean. Eva a fost foarte încîntată mai ales că i-am cumpărat şi ei un costum tradiţional pe care l-a îmbrăcat. Apoi am vizitat şi mănăstirea Bîrsana, renumită nu doar în ţară ci şi în străinătate. Eva şi Rita au fost impresionate de picturi şi de frumuseţea lăcaşului de cult”, povesteşte actorul.
Vacanţa petrecută alături de soţie şi de cele doua fiice a fost pentru Pavel cel mai frumos dar de Anul nou. “Din cauza programului încărcat uneori nu am timp să stau cu cele mici atît cît mi-aş dori. Dar în vacanţă m-am bucurat de copiii mei, de soţie, de prieteni si de relaxare. A fost concediul perfect”, spune Pavel.
Actorul Pavel Bartoş poate fi urmărit, din 25 ianuarie, de la 20.30, ACASĂ, în rolul ofiţerului Janoş Ionescu Bartok într-un nou sezon al primului serial românesc de epocă, “Aniela”.
edit post
0 Response to 'Pavel Bartoş din "Aniela", cu fetele în Maramureş în vacanţă'

Trimiteți un comentariu