Adriela Morar din "Aniela" vrea sa fie cantareata

Posted On 10:43 by Devoratorul de TV |


Interpreta hangi'ei din "Aniela", serial din primul serial românesc de epocă, „Aniela”, difuzat ACASĂ, de luni pînă joi, de la 20.30, a început să ia lecţii de canto de la Crina Mardare. Adriela Morar îşi doreşte foarte mult să-şi înceapă cariera muzicală şi, în timpul liber, este o eleva conştiincioasa: „De cîteva săptămîni iau lecţii de canto de la Crina Mardare şi asistenţii ei. Îmi doream să fac asta de mult timp şi mi-am făcut curaj după ce Ionuţ, iubitul meu, care merge de cîteva luni la cursuri, a venit acasă şi a început să facă vocalize”, povesteste vedeta ACASA.
Adriela repetă şi acasă alături de iubitul ei, Piticul de la trupa Simplu. "Îmi place foarte mult să lucrez cu Crina Mardare. Pentru moment învăţ doar să-mi ţin respiraţia şi sper să am timp să duc la bun sfîrşit ce am început”, spune Adriela. Tânăra îşi doreşte foarte mult o carieră muzicală mai ales că, în adolescenţă, a făcut parte dintr-o trupă pop-rock. „La Cluj eram 4 fete care cîntam în trupa Clasic. Eu eram la chitară şi voce. Păstrez în suflet cu drag amintirile din acele vremuri şi-mi doresc mult să le reeditez”, mărturiseşte cea care o interpretează, în „Aniela”, pe vesela hangiţă. Deşi este la început de drum Adriela este convinsă că va avea succes în acest domeniu. „Am făcut deja un prim pas cu aceste lecţii de canto. Ştiu că într-o zi voi cînta.”.
edit post
0 Response to 'Adriela Morar din "Aniela" vrea sa fie cantareata'

Trimiteți un comentariu