Costin Sforaru a vrut sa devina aviator

Posted On 14:07 by Devoratorul de TV |

Filmul nu a fost intotdeauna prima optiune pentru Costin Sforaru, protagonistul din serialul "Mostenirea" care va incepe in toamna la ProTV, serial ce continua super succesul “Regina”, si totodata, actorul cel care interpreteaza rolul fiului regasit al lui State in lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa”. In copilarie, acesta isi dorea sa devina aviator, si asta pentru ca visa sa poata zbura. “Imi aduc aminte ca stateam vreme indelungata la geam si imi imaginam cum ar fi sa pot zbura, iar atunci cand am aflat ca lucrul asta se poate, ca exista un aparat pentru asa ceva, m-am gandit ca sigur voi ajunge aviator”, a povestit Costin. Pasiunea pentru zbor nu a disparut nici acum, ba mai mult este pentru el si cea mai eficienta metoda de relaxare. “De cate ori sunt obosit, stresat sau am vreo problema inchid ochii pentru cateva minute si imi imaginez ca zbor, ca nu mai exista gravitatie. Pentru mine este o metoda de a ma calma foarte eficienta”, a mai adaugat el.
Pentru ca este un mare fan al zborului cu avionul, Costin povesteste zambind ca spera ca intr-o zi sa aiba propriul sau aparat de zbor. “Imi place sa-mi imaginez ca voi avea propriul aparat de zbor, cu care sa descopar lumea. Si inca ceva: avionul as vrea sa fie eco!”, a declarat el.
edit post
0 Response to 'Costin Sforaru a vrut sa devina aviator'

Trimiteți un comentariu