Gasca din Mostenirea a filmat in Bamboo

Posted On 14:53 by Devoratorul de TV |

Primele zile de filmare pentru lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” in regia lui Iura Luncasu au avut loc in clubul Bamboo din capitala, unde s-a petrecut o adevarata desfasurare de forte. Deja celebrele personaje State (Gheorghe Visu), Flacara (Carmen Tanase), Minodora (Doinita Oancea), Stiven (Octavian Strunila) si Thierry (Cabral) vor aparea in fata telespectatorilor in ipostaze noi, de nerecunoscut: in haine de chelneri sau in costume de pe vremea lui Ludovic al XVI-lea.Astfel, State si Flacara lasa pentru o vreme costumele tiganesti deoparte si apar in haine de epoca! “Au fost niste secvente pline de actiune, iar asta mi-a placut foarte tare. Iura Luncasu a reusit sa creeze niste secvente comice, dar care ne-au solicitat destul de mult si fizic: am sarit si am alergat prin tot clubul, care nu e deloc mic. Unul dintre baietii care jucau rolul de bodyguard chiar m-a complimentat pentru conditia fizica, spunandu-mi ca nu credea sa-i fie atat de greu sa ma prinda din urma ”, a declarat Carmen Tanase. Costin Sforaru, cel care joaca rolul fiului regasit al lui State Potcovaru a avut ceva emotii in timpul filmarilor, insa nu din cauza replicilor. “In secventele pe care le-am jucat trebuia sa fumez un trabuc. A fost prima oara in viata mea cand am fumat, dar am inteles de ce nu am avut niciodata acest viciu. Am ramas cu un gust foarte ciudat si neplacut, chiar daca a trebuit doar sa pufai acel trabuc”, a povestit Costin. Una din zilele de filmare s-a incheiat cu un super show marca Loredana, cea care interpreteaza rolul Rodiei atat in lung-metraj cat si in serialul “Mostenirea”. Cu un un look extravagant aceasta si-a facut o intrare spectaculoasa pe o scena mobila care cobora tocmai din tavan. Lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” este de fapt o introducere in lumea serialului “Mostenirea’, ambele fiind difuzate in toamna de ProTV, serial care continua povestea din “Regina”, productia fenomen care s-a bucurat de un succes enorm la publicul din Romania.
edit post
0 Response to 'Gasca din Mostenirea a filmat in Bamboo'

Trimiteți un comentariu