Laura Cosoi din "Aniela" şi Dana Rogoz din "Moştenirea" s-au amuzat testînd una dintre cele două biciclete în tadem pe care ProFM le oferă cadou ascultătorilor săi, în cadrul campaniei “O vară în tandem la ProFM”. Promovînd mişcarea, cele două prietene au răspuns prompt invitaţiei ProFM, însă experienţa a fost diferită…
Dacă pentru Laura aceasta a fost o premieră – şi încă una cu ceva emoţii, pentru interpreta Andreei Popeangă a fost un prilej de a-şi aduce aminte prin ce peripeţii a trecut în Portugalia cu o astfel de bicicletă. Dana, pe care românii o vor vedea din toamnă în dublă ipostază, atît ca actriţă în serialul “Moştenirea” la ProTv, dar şi ca prezentatoare a emisiunii “De Suflet” la ProTv Internaţional, închiriază constant în vacanţe biciclete în tandem.
“În Portugalia există o pistă pentru biciclete, chiar pe faleză, care leagă mai multe plaje şi am decis să facem drumul acesta cu o bicicletă în tandem. După numai 2 km pedala lui Radu s-a rupt. Nu ştiam cît de lung avea să fie drumul, aşa că eu am decis să continui să pedalez pentru amîndoi. Am vrut să facem schimb de locuri, să stau în faţă, doar că eu nu reuşeam să menţin direcţia bicicletei, fiind foarte grea. Şi uite-mă pe mine pedalînd în spate ca la o bicicletă dintr-o sală de fitness, coborînd şi urcînd dealuri. Am stîrnit rîsul multor turişti care îl vedeau pe Radu cocoţat pe cadrul bicicletei şi pe mine din greu la pedale. Abia la finalul expediţiei am calculat că în total am parcurs 32 de kilometri, 16 la dus şi 16 intors”, îşi aminteşte Dana amuzată, precizînd că 30 de kilometri au fost exclusiv ai ei.
Dacă Dana ar merge cu un astfel de mijloc de locomoţie şi prin Bucureşti, Laura în schimb este mai rezervată. “M-am distrat cu Dana şi mi-a plăcut experienţa mai ales că noi ne-am plimbat puţin printr-un parc. Dar din punctul meu de vedere cred că e un sport periculos pentru România, mai ales prin Bucureşti unde încă nu există o educaţie în acest sens al conducătorilor auto. Momentan pistele sînt prea puţine, ştiu că acest fenomen abia începe să se concretizeze la noi aşa că voi mai aştepta o vreme pînă voi avea curaj să iau o bicicletă în tandem,” spune Laura Cosoi. Prima bicicletă oferită de ProFM va ajunge cît de curînd în Arad, de unde este cîştigătorul ei, Marius Băbuţău, în vîrstă de 24 ani, care i-a convins pe DJ-ii ProFM că vrea să-şi petreacă vara în tandem cu prietena lui, Maria Elisabeta Roşca.
edit post
0 Response to 'Laura Cosoi şi Dana Rogoz s-au distrat pe bicicleta în tandem oferită de ProFM'

Trimiteți un comentariu