Costin Sforaru, protagonistul serialului “Mostenirea” care va fi difuzat in aceasta toamna de Pro Tv, a fost partenerul de biliard al actorului Poncho (Alfonso) Herrera, fostul membru al trupei RBD. Costin i-a cunoscut pe cei cinci membri ai trupei, el jucand rolul unui vampir in videoclipul piesei “Besame sin miedo”pe care trupa mexicana l-a filmat in Romania. “Filmarea a durat destul de mult, asa ca profitam de fiecare pauza pentru a juca biliard impreuna cu Poncho si Christopher. Erau foarte degajati si pusi pe glume. Mi-au tot spus ca seman foarte bine cu Joaquin Cortez, desi pana atunci toata lumea imi spunea Keanu Reeves”, a povestit el.
Costin nu este la primul contact cu lumea show-biz-ului, el avand in spate o cariera de cativa ani in modelling. “Am lucrat o perioada destul de lunga ca manechin, in principal pentru reclame si videoclipuri. Am luat apoi o pauza si am ajuns sa lucrez in domeniul catering-ului”, a mai povestit Costin. Rolul din lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” si serialul “Mostenirea” l-a obtinut in urma unui casting. “Am fost tot timpul fascinat de lumea filmului si mi-am dorit foarte mult sa fac parte din ea. Este primul meu rol important, de aici si emotiile aferente. Stiu ca sunt la inceput, dar sunt extrem de motivat si voi da tot ce am mai bun pentru acest rol”, a mai adaugat vedeta.
Gabriel, personajul pe care Costin il interpreteaza in lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” si in serialul “Mostenirea”, aduce foarte multe schimbari in intreaga poveste. Acesta este nimeni altul decat fiul pierdut al lui State si al Flacarei, pe care acestia il regasesc dupa 25 de ani la Nisa. Viata lui Gabriel inseamna in cea mai mare parte afaceri ilegale, lucru care se va schimba insa atunci cand se va indragosti de Carla (Ramona Hanganu) fiica dusmanului de moarte al tatalui sau. Probleme apar si atunci cand intra in scena Rocky (Costi Dita), care impreuna cu Stiven au pus la cale un plan pentru a pretinde ca este fiul adevarat a lui State Potcovaru.
Lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” este de fapt o introducere in lumea serialului “Mostenirea’, ambele fiind difuzate in toamna la ProTV, serial care continua povestea din “Regina”, productia fenomen care s-a bucurat de un succes enorm la publicul din Romania. In aceasta toamna, telespectatorii ProTv vor avea parte si de reintilnirea cu celebrele personaje State (Gheorghe Visu), Flacara (Carmen Tanase), Minodora (Doinita Oancea), Stiven (Octavian Strunila) sau Thierry (Cabral), dar si cu multe altele noi.
edit post
0 Response to 'Costin Sforaru din Mostenirea s-a imprietenit cu fostii membrii RBD'

Trimiteți un comentariu