Madalina Draghici si Denis Stefan, actori ce vor juca din toamna, ACASA, in telenovela “Iubire si onoare” au descoperit pe platourile din Buftea ca impartasesc o pasiune comuna si anume, echitatia.
Intre filmari si repetitii, Madalina si-a facut timp sa invete noi tehnici de echitatie, pe care le-a insusit de la Denis Stefan, un mare pasionat de cai: “M-am bucurat foarte mult de momentele petrecute cu calul lui Denis, pe nume Ardo, mai ales ca de dimineata am avut o secventa in care am plans mult si eram usor trista, dar odata ajunsa acolo si incepand sa ma joc cu calul, mi-am revenit. Denis e diferit de toti instructorii cu care am lucrat pana acum. La el se simte ca ii plac caii si ca face echitatie din pasiune. Mi-a placut foarte mult ca dincolo de calarie, m-a invatat unele siretlicuri: cum sa te dai jos sau sa te urci pe cal mai “smechereste”, cum sa il faci sa ingenuncheze si sa se miste dupa cum vrei tu”, povesteste protagonista telenovelei “Iubire si onoare”.
Madalina a fost impresionata de afectiunea si grija pe care Denis le manifesta pentru armasarul lui, Ardo: “Mie imi plac totii caii, insa Ardo are ceva special. E foarte jucaus, fiind si un cal tanar. Denis are multa grija de el si se simte ca se ocupa de el indeaproape. Caii simt acest lucru si o exprima prin atitudinea pe care o au fata de tine”, spune Madalina.
Pentru Denis, orice prilej de a impartasi din experienta si cunostintele sale in ceea ce priveste echitatia este binevenit iar Madalina s-a dovedit a fi o “eleva” constiincioasa: “Ma bucur ca eu si Madalina avem aceeasi pasiune pentru cai si echitatie si sper sa continue antrenamentele chiar daca acum are un program mai incarcat. In definitiv, fiecare actor trebuie sa fie pregatit atat fizic cat si psihic pentru un rol care i-ar cere sa inoate, sa se lupte, sa calareasca etc. Madalina a dovedit ca are multa ambitie si temperament, lucruri cu adevarat necesare in aceasta meserie. Cat despre mine si calul meu, Ardo, noi ne vom continua antrenamentele ca si pana acum, bucurandu-ne de orice timp liber pe care il avem din programul de la filmari”, povesteste Denis Stefan.
Telespectatorii ii pot vedea pe Madalina Draghici si Denis Stefan, in telenovela toamnei de ACASA, “Iubire si onoare”, ea, in rolul Ilincai Stuttman, o tanara romanca care se indragosteste de un barbat arab, iar el in rolul lui Rashid Hammond, un chirurg plastician de origine araba.
edit post
0 Response to 'Denis Ştefan, instructor de echitaţie pentru Mădălina Drăghici'

Trimiteți un comentariu