Ramona Hanganu, protagonista serialului “Mostenirea” care va incepe in aceasta toamna la ProTV interpreteaza piesa din clipul “KK-MAKA”, o parodie lansata de “Serviciul Roman de Comedie” dupa piesa “Waka Waka”, imnul Campionatului Mondial de Fotbal. “Am filmat clipul dupa doua zile in care am avut filmari de noapte pentru serialul “Mostenirea” si eram extrem de obosita. A fost insa o experienta super haioasa cu tot felul de intamplari. Imi amintesc ca in momentul in care filmam in apropierea unei nunti de rromi am lipsit pentru cateva minute ca sa-mi retusez machiajul iar toti nuntasii intrebau unde e “blonda creata” pentru ca vroiau sa merg si sa dansez cu ei” a declarat Ramona. .
Ramona canta in band-ul celor de la “Serviciul Roman de Comedie” inca de la lansarea show-ului la ProTV, insa din aceasta toamna a acceptat o noua provocare. In urma unui casting ea a fost aleasa pentru a interpreta rolul Carlei, protagonista serialului “Mostenirea” ce va fi difuzat de ProTV.
edit post
0 Response to 'Ramona Hanganu interpreteaza piesa din clipul KK-MAKA lansat de Serviciul Roman de Comedie'

Trimiteți un comentariu