Exclusiv! Majda: Sunt îndrăgostită!

Posted On 16:34 by Devoratorul de TV |


Aşa cum am promis, revenim cu un nou interviu exclusuv, de data aceasta cu Majda, interpreta Nadirei din "Iubire şi onoare".

Hello. Eşti la al treilea rol într-o telenovelă. Te gândeai acum 5 ani că ai să devii actriţă?

Buna. Nici acum nu-mi vine sa cred ca am ajuns atat de departe. Ce ai învăţat până acum de la actorii alături de care ai jucat?

In primul rand este o onoare pentru mine sa joc alaturi de profesionisti si in al doilea rand am invatat ca un actor trebuie sa aiba intodeauna rabdarea si disciplina in buzunar.
Ce părere ai de Nadira, personajul pe care îl joci în “Iubire şi onoare”? Cum a fost prima oară când ai citit despre caracterul personajului tău?
Nadira este o femeie speciala. Este excentrica, sensibila si curajoasa. Cand am citit prima oara despre personaj am fost bucuroasa si flatata ca mi s-a oferit sansa sa-i dau viata. Cu cine te înţelegi cel mai bine de pe platourile de filmare?
Ma inteleg bine cu toata lumea.
Crezi că ai putea trăi în locul personajului tău?
Daca as fi avut mentalitatea ei, probabil ca mi-ar fi fost usor sa traiesc asa, insa nu o am si pare a fi functionat ok pana acum.
Ce pasiuni are Majda când iese din pielea personajului?
Imi place sa fac sport, sa vizionez filme proaste care ma fac sa apreciez mai mult filmele bune, sa inot, sa dansez si sa descopar noi tipuri de machiaje, fiind pasionata de aceasta arta.
Eşti îndrăgostită?
Da. Cum arată o zi din viaţa ta?

Atunci cand nu filmez, ma trezesc de dimineata si merg la sala si la bazin. Pe parcursul zilei fac curat, gatesc, ma vad cu prietenii si pe seara vizionez un film cu iubitul meu.

Un mesaj pentru cititorii Gossip tv

Multumesc tuturor pentru sustinere si sper ca si pe viitor sa ramana alaturi de noi urmarind telenovela “Iubire si onoare”.
edit post
0 Response to 'Exclusiv! Majda: Sunt îndrăgostită!'

Trimiteți un comentariu