State de România va deveni Moştenirea

Posted On 09:09 by Devoratorul de TV |

Aşa cum am promis, revin cu amănunte despre noul nume al serialului de la Pro TV dar şi noua protagonistă, care se numeşte Ramona Hanganu, o tânără solistă care a mai cântat într-o trupă. Ramona Hanganu, protagonista din lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” si serialul “Mostenirea” care vor fi difuzate in aceasta toamna de Pro Tv, a trecut prin momente dramatice zilele trecute cind viata i-a fost pusa in pericol din cauza unor probleme de sanatate. Actrita, care incepuse deja filmarile pentru cele doua productii, a fost operata de urgenta de chist ovarian si de apendicita, iar acum este intr-o perioada de convalescenta. “Totul a inceput cu niste dureri cumplite aparute din senin, fara nici un fel de motiv, dureri pentru care a trebuit sa ma duc la Spitalul de Urgenta unde mi-au fost administrate niste calmante” – povesteste actrita. “La scurt timp dupa ce le-am luat, mi-am revenit si, prin urmare, m-am dus fericita la filmari unde speram sa-mi pot petrece tot restul zilei alaturi de colegii mei. N-a fost sa fie asa! Producatorul, Ducu Ion, m-a trimis degraba din nou la spital; pesemne nu aratam prea bine. Si bine a facut pentru ca am avut un chist ovarian care s-a spart si din cauza caruia am pierdut apoi doi litri de singe. Daca nu ma duceam la timp, situatia ar fi putut deveni dramatica. Tot aici mi-au facut si operatia de apendicita.”, povesteste Ramona care acum se simte bine si este dornica sa ajunga cit mai repede acasa.
La doar citeva zile de la operatiile suferite, Ramona isi petrece timpul numarind orele care o mai despart de plecarea din spital si intoarcerea pe platourile de filmare. Deoarece, cu o saptamina in urma, in timp ce filma o secventa imbracata in pijama le-a spus colegilor ca se simte in acele haine ca si cind ar fi in spital dupa o operatie de apendicita, Ramona este hotarita ca de acum inainte sa aiba mai multa grija la glumele pe care le face, pentru ca se pare ca acestea se si adeveresc.
Ramona este asteptata cu drag de colegii de platou care filmeaza de dimineata pina seara pentru cele doua productii ce vor fi difuzate in aceasta toamna, la ProTv. Lung-metrajul “State si Flacara – vacanta la Nisa” este de fapt o introducere in lumea serialului “Mostenirea’, serial care continua povestea din “Regina”, productia fenomen care s-a bucurat de un succes enorm la publicul din Romania. In aceasta toamna, telespectatorii ProTv vor avea parte si de reintilnirea cu celebrele personaje State (Gheorghe Visu), Flacara (Carmen Tanase), Minodora (Doinita Oancea), Stiven (Octavian Strunila) sau Thierry (Cabral), dar si cu multe altele noi. Distributiei celor doua productii li s-au alaturat nume noi, iar Ramona Hanganu este doar unul dintre ele. Actrita o va interpreta pe Carla, tinara care va da peste cap vietile unor personaje foarte importante din serial.
edit post
0 Response to 'State de România va deveni Moştenirea'

Trimiteți un comentariu