Diana Dumitrescu a pozat sexy

Posted On 12:45 by Devoratorul de TV |

Nu mai este un secret! Diana Dumitrescu, vedeta ACASA TV a pozat in celebra marca de lenjerie intima Victoria’s Secret, iar setul integral de fotografii va putea fi vazut incepand de miercuri, 21 iulie, numai pe site-ul Fashion Days. Diana se alatura vedetelor de talie internationala care au pozat pentru Victoria’s Secret precum Heidi Klum, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Gisele Bundchen, Elle Macpherson, Laetitia Casta sau Karolina Kurkova.
“Sedinta foto la care am purtat lenjeria intima Victoria’s Secret a fost extraordinara! In primul rand a fost o onoare pentru mine fiindca nu ma asteptam sa fiu aleasa pentru o campanie atat de importanta si cred ca, pentru orice femeie, sa poarte produsele Victoria’s Secret este o onoare si un rasfat in egala masura. A fost o experienta extrem de provocatoare mai ales pentru ca a fost pentru prima data cand am pozat in lenjerie intima. Sunt convinsa ca orice femeie care va intra pe site-ul Fashion Days isi va dori sa poarte unul din produsele Victoria’s Secret”, marturiseste Diana Dumitrescu, interpreta Oxanei in telenovela “Iubire si onoare”, care va fi difuzata din aceasta toamna ACASA.
100 de tinute care de care mai sexy, peste 3000 de cadre, o sedinta foto incendiara in mai mult de 12 ore…iar rezultatul este unul pe masura. Diana Dumitrescu straluceste in cele mai in voga tinute ale verii, colectia Victoria’s Secret.
“Cand am aflat ca am fost aleasa sa pozez in lenjerie intima Victoria’s Secret mi-am propus sa arat perfect in ziua sedintei foto asa ca am tinut o dieta, am renuntat la bauturile acidulate si am facut mult sport. Totul pentru ca lenjeria sa arate perfect atunci cand o voi imbraca. Si va mai spun un secret- nu m-am putut abtine si mi-am cumparat cateva piese de lenjerie intima pe care le-am imbracat la sedinta foto si care m-au facut sa ma simt foarte sexy”, adauga vedeta.
De frumusetea Dianei se va putea bucura nu numai publicul din Romania ci si cel din Cehia, Ungaria si Slovacia, colectia Victoria’s Secret avand-o pe aceasta ca model si in aceste tari.
Imagini de la sedinta foto a Dianei Dumitrescu vor putea fi vazute luni, 19 iulie, de la ora 22.30, in cadrul emisiunii “Povestiri de noapte”, ACASA.
edit post
0 Response to 'Diana Dumitrescu a pozat sexy'

Trimiteți un comentariu