Bună Cristina. Eşti la al treilea serial de televiziune. Care rol ţi-a plăcut mai mult din cele interpretate până acum?

Fiecare personaj este o noua provocare. De la fiecare dintre ele am invatat cate ceva nou, dar Noor, personajul pe care-l interpretez in telenovela “Iubire si onoare” este, de departe, cel mai incitant. O sa vedeti.

Te-ai acomodat deja cu rolul lui Noor din “Iubire şi onoare”? Cum l-ai pregătit?

Suntem inca la inceput, iar Noor este un personaj complex, in fiecare zi de filmare descopar impreuna cu regizorii lucruri noi despre ea.
Cum este să treci de la un rol la altul, de la o perioadă istorică la alta? Acum doi ani erai în zilele noastre în „Îngeraşii”, anul trecut pe la 1900 în Aniela... acum faci parte din familia Emirului...

Pai, tocmai in asta consta provocarea. Este ca si cum ai trai mai multe vieti, ca si cum te-ai juca de-a printul si printesa, ca si cum ai intra tot timpul intr-o poveste noua, intr-o lume noua, intr-un vis.

Cum te înţelegi cu fraţii tăi din telenovelă? Dar fratele din viaţa reală?

Numai unul singur mi-e frate bun, Amir (Radu Valcan) celalalt, Aziz ( Augustin Viziru) este fratele meu vitreg si stiti cum e cu fratii si surorile vitrege din povestiJ. Fratele meu din viata reala, Tudor, tocmai m-a vizitat, am petrecut 10 zile impreuna, a fost si pe platourile de filmare, ne-am simtit foarte bine. Ce rol ţi-ai dori să joci cu adevărat?

Acum cel mai mult imi place sa o joc pe Noor. Mai tarziu vom vedea.

Actoria a devenit o pasiune? Vrei să dai la teatru?

Am venit in Bucuresti sa fac muzica, am descoperit actoria care a devenit marea mea pasiune, dar muzica va face intotdeauna parte din viata mea.

Ce faci în timpul tău liber? Ce alte pasiuni mai ai? Ce actori îţi plac şi ce muzică asculţi? Eşti pasionată de internet?

Vad o multime de filme si seriale, ascult multa muzica, citesc, merg la piscina. Imi plac toti colegii mei de pe platourile de filmare si sunt mandra ca joc alaturi de ei. Mi-e greu sa specific un nume, ar fi o lista foarte lunga. Imi mai plac: Anne Hathaway, Robert Pattinson, Patrick Dempsey si multi altii si, daca ar fi sa-i scriu pe toti lista, ar fi cam lunga. In cea ce priveste internetul, ca orice adolescenta de varsta mea, il folosesc destul de mult dar nu fac parte din categoria celor dependenti.

Ai participat la Dansez pentru tine. Ţi-a plăcut să dansezi? Ai mai dansat?

Imi place foarte mult sa dansez dar dansez foarte rar.

Te-ai gândit vreodată că vei ajunge actriţă?

Pana acum un an, nu. Dar acum sunt sigura ca asta se va intampla.

Cu cine te înţelegi cel mai bine din familia Acasă?

Ma inteleg foarte bine cu Ruxandra Ion care este ca si mama mea din Bucuresti, cu Diana Dumitrescu si Adela Popescu care sunt mai aproape de varsta mea, cu domnul Marin Moraru care-si imparte ciocolata cu mine, iar lista poate continuaJ

Când vei începe şcoala cum te vei împărţi între platourile de filmare şi orele de la şcoală? La ce liceu eşti?

Asa cum am facut si anul trecut, chiar daca lipsesc, o sa incerc sa recuperez. In conditiile in care am lipsit ceva timp anul trecut am luat premiul 2.

Un mesaj pentru citiorii Gossip TV şi viitorii fani ai telenovelei „Iubire şi onoare”.

Nu pierdeti niciun episod din telenovela „Iubire si onoare”,din toamna, ACASA si va promit ca o sa va placa foarte mult.
edit post
0 Response to 'Exclusiv: Cristina Ciobănaşu: Am vrut să fac muzică şi am descoperit actoria'

Trimiteți un comentariu