Kyra Sedgwick, protagonista serialului „Aproape de adevar” („The Closer”) difuzat de Pro Cinema in fiecare luni si marti, de la ora 20:00, i-a lasat o impresie cel putin ciudata lui Tom Cruise, dupa ce a fost invitata la o cina, in casa acestuia din Beverly Hills.
Vedeta din „Aproape de adevar” a dorit sa exploreze un pic locuinta familiei Cruise, dar si sa-si exerseze calitatile de detectiv si a facut o gafa cel putin stinjenitoare, dupa ce a apasat un buton doar pentru ca era curioasa sa vada ce se intimpla si la ce foloseste.
„Am vazut acel buton mic, care nu era atasat nici unui alt obiect. Nu avea nici un semn pe el, care sa indice la ce foloseste, asa ca l-am apasat. Am constatat apoi ca nu s-a intimplat nimic, cel putin asa am crezut initial”, spune Sedgwick „M-am gindit apoi ca nu-i in regula si ca ar trebui sa marturisesc ce-am facut, asa ca i-am zis lui Tom ca tocmai am apasat un buton. Care buton? m-a intrebat el. I l-am aratat si in 10 minute misterul s-a elucidat. Era butonul de panica, asa ca Tom Cruise s-a trezit cu toata politia din Beverly Hills la usa. Si bineinteles ca povestea asta penibila nu s-a incheiat decit in momentul cind Tom i-a asigurat ca butonul a fost apasat din greseala”, mai spune Sedgwick.
edit post
0 Response to 'Kyra Sedgwick, „atac de panica”, in timpul cinei cu Tom Cruise'

Trimiteți un comentariu