Noi vedete în Iubire şi Onoare la Acasă

Posted On 11:30 by Devoratorul de TV |

Costel Constantin, Virginia Rogin, Dana Dembinski, Majda Aboulumosha, Aylin Cadir si Cristina Ciobanasu vor juca din toamna, ACASA, in telenovela “Iubire si onoare”, ei vor forma familia araba din emiratul Beled el Nur, emiratul luminii. Costel Constantin ii va da viata personajului Hussein bin Nasser el Jisr, conducatorul noului si bogatului emirat, un arab traditionalist care respecta cu strictete legile Coranului: “Am fost distribuit intr-un rol complex, perfect creionat, cu un parfum aparte si pe care personal imi face placere sa-l fac. Lumea araba este o lume speciala, plina de mister, cu datini diferite de ale noastre iar ca actor este foarte interesant sa abordez acest tip de personaj. Hussein a avut o viata zbuciumata, plina de neprevazut si chiar de pericole, insa a reusit sa adune o avere considerabila si sa intemeieze un mic regat, in care este seful suprem. Are patru neveste si mai multi copii care nu se inteleg intre ei. El simte acest lucru si de aceea este nelinisit de viitorul statului caruia i-a pus bazele”, povesteste marele actor.
Virginia Rogin va intra in pielea Sharifei, prima sotie a lui Hussein, o femeie dura, care se considera singura indreptatita sa conduca casa emirului: “Am primit cu foarte multa dragoste si interes acest personaj pentru ca este o noutate totala in cariera mea, in sensul ca nu am mai jucat niciodata o araboaica. M-am documentat citind carti despre femeile din lumea araba, despre relatiile lor cu partenerii de viata si societatea, am vazut filme, am mers la moschee. Sharifa este o femeie puternica, este beduina, a crescut cu emirul in desert, unde s-au si casatorit. El a facut o avere mare, nu mereu prin mijloace cinstite, iar ea a fost mana lui dreapta. Este prima nevasta, dar emirul si-a mai luat inca trei sotii” spune Virginia Rogin.
Dana Dembinski este Rania, a doua sotie a emirului, originara din Norvegia, incearca sa-si educe copiii, pe Amir (Radu Valcan) si Noor (Cristina Ciobanasu), intr-o maniera moderna si europeana. “E un proiect interesant si incitant pentru ca este vorba despre o lume pe care o stim din povesti, lumea celor “O mie si una de nopti”, dar actualizata, o lume pe care am incercat sa o descoperim si incercam in continuare, luminoasa si tenebroasa in acelasi timp, intr-un cuvant fascinanta. Personajul meu, de asemenea, este indragostit de aceasta lume pentru ca Rania este o femeie de origine norvegiana care a studiat limbile arabe, a incercat sa cunoasca spiritul lumii arabe si pana la urma printul ei a sosit si a dus-o cu el spre o noua identitate. O intalnim pe Rania dupa aproape 30 ani, este musulmana deja, in continuare indragostita de tot ce se intampla cu viata ei. La filmarile din Bodrum a fost frumos si greu, frumos pentru ca este meseria mea si o iubesc si e normal sa mi se para asa. Si greu pentru ca intotdeauna un nou personaj implica mai multa munca pana ne obisnuim cu totii cu noile noastre locuri in lumea noua pe care o cream”, povesteste Dana Dembinski.
Majda Aboulumosha o intruchipeaza pe Nadira, cea de-a treia sotie a lui Hussein, o femeie de origine libaneza, ce provine dintr-o familie bogata. Emirul s-a indragostit de ea pentru ca stie sa danseze ca nimeni alta: “Ma regasesc in acest personaj pentru ca ma simt mai aproape de familia mea, eu fiind jumatate araboaica. Nadira e sotia cea mai rasfatata, este foarte feminina, senzuala si este perfect constienta de frumusetea ei. Ii place bellydance-ul si se foloseste de atuurile ei sexy ca sa-si tina sotul aproape. Ca sa ma adaptez cat mai bine rolului repet dansurile acasa si uneori ies in oras purtand hijab-ul, valul pe care il poarta femeile musulmane.”.
Cea de-a patra sotie a emirului Hussein este Aysha, interpretata de tanara actrita Aylin Cadir. Aysha este insarcinata si plina de speranta ca ea va fi cea care ii va darui emirului mostenitorul dorit. “Fiind a patra nevasta, Aysha are autoritate mica in casa si influenta foarte putina asupra emirului. Puterea ei sta in pantecul ei, pentru ca spera ca va naste un baiat. M-am documentat pentru rolul Ayshei citind carti despre lumea musulmana, despre traditiile si obiceiurile care se pastreaza inca, in anumite colturi ale lumii. Informatiile despre Coran si invataturile lui le aveam deja, avand in vedere ca sunt de religie musulmana. Sunt bucuroasa sa dau viata acestui personaj datorita fascinatiei mele pentru acea lume din “La portile moscheii” de Kader Abdolah, acea lume musulmana care exista undeva in codul meu genetic”, povesteste frumoasa Aylin.
Cristina Ciobanasu va juca rolul micutei Noor, fiica Rhaniei (Dana Dembinski) si a emirului Hussein (Costel Constantin). In ciuda varstei fragede, ea a hotarat ca nu se va casatori decat cu persoana de care va fi indragosita, chiar daca stie foarte bine ca destinele tuturor femeilor sunt hotarate de tatal ei, puternicul Emir si de legile Coranului. “Personajul pe care il interpretez poarta numele fostei regine a Iordaniei, Noor. Desi este crescuta intr-o familie mixta, este puternic educata in traditiile musulmane pe care le respecta cu credinta. Pe parcursul povestii Noor se maturizeaza si trece prin foarte multe intamplari neasteptate si dure pentru varsta ei. Ea va influenta mult evolutia protagonistilor, perioada in care o mare parte a valorilor in care crede, se modifica. Sunt foarte putine momentele in care experienta mea de viata se confunda cu a lui Noor. Fac tot ce pot, cu ajutorul regizorilor si al colegilor sa creez un personaj cat mai real. E un rol greu, pe care sper ca telespectatorii sa-l indrageasca si eu sa nu dezamagesc pe nimeni”, povesteste Cristina Ciobanasu.
Pe Costel Constantin, Virginia Rogin, Dana Dembinski, Majda Aboulumosha, Aylin Cadir si Cristina Ciobanasu – familia araba din micul dar bogatul Emirat al Luminii- telespectatorii ii vor putea urmari din toamna, in “Iubire si onoare”, o telenovela marca MediaPro Pictures pentru ACASA.
edit post
0 Response to 'Noi vedete în Iubire şi Onoare la Acasă'

Trimiteți un comentariu