Asa cum am primis revin cu un nou interviu, de data aceasta cu Aylin Cadar, care o joaca pe una dintre sotiile emirului care este si insarcinata. Dupa ce a facut parte din trupa Pops joaca in serialul "Cu un pas inainte" si apoi in "Vine politia". Acum o veti putea vedea intr-o noua ipostaza in telenovela "Iubire si onoare" care va debuta in aceasta toamna la postul Acasa!Toată lumea te ştie ca şi cântăreaţă în trupa Pops, apoi ai debutat ca actriţă. Care dintre cele două ipostaze îţi place cel mai mult?

Mi-e greu sa raspund pentru ca ma puneti sa aleg una in defavoarea celeilalte. Nu-mi place una mai mult decat cealalta mai ales ca eu cred ca una o include pe cealalta, ele nu merg separat. Experienta pe care am acumulat-o jucand ma ajuta foarte mult atunci cand trebuie sa cant pentru ca in fiecare piesa aduc o noua lume, o noua poveste pe scena.
Mai cânţi? Apari în spectacole?
Repet cu o trupa de instrumentisti extraordinari si impreuna vom canta piese de jazz standard sau reinterpretari ale unor piese mai vechi. Prefer totusi sa nu mai zic nimic momentan, sa pastrez misterul. Cat despre teatru joc la National alaturi de Horatiu Malaele in spectacolul “Lectia” de Eugen Ionesco si la Teatrul de Comedie in spectacolul “Leonce si Lena”.
Ce loc mai ocupă dansul în viaţa ta?
In ceea ce ma priveste cand se vorbeste despre dans ma gandesc inevitabil la « Cu un pas inainte » difuzat la Pro Tv si ma cuprinde melancolia si dorinta de a mai dansa.
Cum ţi se pare rolul din “Iubire şi onoare”? Te vei descurca cu el?
Rolul din “Iubire si onoare” nu este dificil si nu cred ca voi avea probleme cu el. Ce ma fascineaza este crearea atmosferei orientale asemanatoare povestilor din “O mie si una de nopti” si incerc pe cat posibil sa fiu bucatica din puzzle care sa completeze tabloul.

În telenovelă joci rolul unui femei însărcinate. Cum te-ai pregătit să joci un astfel de rol, având în vedere că nu ai trecut prin astfel de stări şi experienţe.
In meseria noastra suntem un fel de magicieni. NU trebuie sa fi fost intr-adevar gravida ca sa va conving pe voi ca sunt, asa cum nu e necesar sa omor pe cineva ca sa joc un criminal. Ma documentez si imi folosesc imaginatia ca sa creez un rol cat mai veridic.

Descrie personajul în câteva cuvinte.
O joc pe Aysha, a patra sotie a Emirului, care este gravida si plina de speranta ca ea va fi cea care ii va darui acestuia mostenitorul dorit.
Cu cine te înţelegi cel mai bine de pe platourile de filmare?
Ma inteleg bine cu toata lumea.

Ai jucat cu actori foarte cunoscuţi, care dintre ei te-a impresionat cel mai tare?
Cea mai mare infuenta asupra mea si omul cu care am lucrat cel mai mult este Horatiu Malaele. Il iubesc pe actorul, regizorul, poetul, caricaturistul si in esenta artistul genial Horatiu Malaele. Imi place cum tot ce face el pare atat de simplu si stiu sigur ca in spatele fiecarui gest de pe scena sta un gand sau chiar o filozofie despre o credinta a lui. Il ador pentru ca ma face sa cred ca si eu pot sa fac ce face el, desi stiu sigur ca mai am mult de muncit pentru asta. J Daca am invatat ceva de la el atunci lucrul acesta ar fi linistea si simplitatea jocului pe scena.
edit post
0 Response to 'Exclusiv! Aylin Cadar: Ma fascineaza creearea atmosferei orientale'

Trimiteți un comentariu