Exclusiv! Virginia Rogin: Fiecare rol a fost o provocare!

Posted On 16:38 by Devoratorul de TV |

Pentru cititorii noştrii Gossip TV a pregătit câteva surprize. Interviuri incendiare cu actorii din viitoarea telenovelă de la Acasă, "Iubire şi onoare", care va debuta în toamna aceasta. Prima dintre interlocutoare este o actriţă dragă nouă, de film, televiziune şi teatru, care cu fiecare rol jucat descoperi tot mai multe despre ea şi ajungi să o iubeşti. E vorba de Virginia Rogin.
Bună Virginia, te vom revedea într-un nou rol Acasă. Ce înseamnă pentru tine asceastă colaborare?
Ma onoreaza faptul ca am fost aleasa sa joc in telenovela “Iubire si onoare”. In cariera mea, genul de personaj pe care il am de executat acum reprezinta o noutate. Intru intr-o lume noua pentru mine, nu am mai interpretat o araboaica si lucrul acesta este foarte incitant si ofertant.Fiecare rol pe care l-ai interpretat în telenovelele de Acasă a fost deosebit. Al câtelea rol este pentru tine? Care ţi-a fost cel mai drag?
Sunt la al 5-lea rol in telenovelele de la ACASA. Mi-e greu sa spun care mi-a fost cel mai drag, e ca si cum as raspunde la intrebarea care e copilul tau preferat. Am iubit fiecare rol, fiecare a fost o provocare pentru mine si am facut tot ce se poate ca sa ramana in mintea si sufletul telespectatorilor.
În “Iubire şi onoare” ai din nou un rol deosebit, cel al Sharifei. Cum o poţi descrie în câteva cuvinte?
Vom vedea din nou un personaj haios sau va fi cu totul altceva? Va fi o imbinare de situatii comice si dramatism. E ca in viata. In viata nu esti numai vesel sau comic sau dramatic. Sharifa este foarte puternica, este beduina, a luptat in desert alaturi de Emir, este prima lui nevasta si a fost femeia si omul lui de incredere.
Te-ai gândit că ai putea fi în locul personajului tău? Să trăieşti cu un soţ şi mai multe soţii ale acestuia?
Mi-e greu ca eu, Virginia Rogin, sa imi imaginez ca as putea fi in locul ei si sa accept. In primul rand tine de educatia primita si de religia mea. Daca as fi fost nascuta acolo ar fi fost un lucru firesc si l-as fi acceptat de la sine.
Cum te-ai documentat înainte pentru acest rol?
Am citit multe carti, am vazut filme, am citit pasaje din Coran si fac tot ce se poate sa fiu cat mai veridica. Stiu bine ca nu poti sa te faci ca esti, ci trebuie sa fii, de data aceasta, Sharifa. Imi place sa cred despre mine ca nu joc, ci ma transform in personajul respectiv, cel putin asta imi propun de fiecare data. Publicul o sa hotorasca daca daca este asa sau nu.
De data aceasta ai împrumutat ceva personajului tău?
Pe fiecare personaj il tragi pe tine si il mulezi pe personalitatea ta, pe defectele si pe calitatile tale. De aceea, actorii sunt pe genuri.

Mai ai timp şi pentru teatru? Dar pentru tine?
Am in continuare spectacole la Teatrul Odeon. Ma rog la Dumnezeu sa fiu sanatoasa, sa-mi iasa personajul asa cum doresc regizorii si asa cum imi doresc si eu si sa imbin munca de la filmari cu cea de la teatru.

Ce îţi place să faci când nu filmezi sau când nu joci teatru?
Din cand in cand inot, merg cu bicicleta in parc sau imi plimb motanul. Acum ma bucur de prezenta fiului meu care sta pana in luna septembrie, moment in care se va intoarce la studii in SUA.
Spune-le fanilor tăi un lucru pe care nu îl ştiu despre tine.
Ca sunt extrem de sensibila si emotiva.
Un mesaj pentru cititorii gossip tv.
Le doresc sanatate, lumina in suflet si sa treaca cu bine in momentele grele de criza.
edit post
0 Response to 'Exclusiv! Virginia Rogin: Fiecare rol a fost o provocare!'

Trimiteți un comentariu