Willmark, agent sub acoperire în Iubire şi onoare

Posted On 11:37 by Devoratorul de TV |

Willmark va juca din aceasta toamna ACASA in telenovela „Iubire si onoare” rolul unui agent columbian sub acoperire. Pentru cunoscutul coregraf actoria este o mare provocare pe care este convins ca o va duce la bun sfarsit: „Sunt foarte bucuros, pentru mine este un pas important in cariera, am vazut si entuziasmul producatorilor atunci cand m-am prezentat la casting, unde am reprodus o scena foarte grea cu Alexandru Papadopol. A fost totul atat de frumos incat m-am ambitionat: in acest proiect as vrea sa fiu cat mai aproape de personajul pe care-l interpretez”.
In urma castingului organizat Willmark a fost ales de producatorii celui mai recent proiect MediaPro Pictures sa interpreteze rolul unui agent dublu, pe nume Fernando. El este un columbian crescut in lumea drogurilor, un agent care vrea sa ii pedepseasca pe toti cei care vand „moartea alba”, un om care are in sange studiul drogurilor. „M-am documentat, am vazut multe seriale pentru acest rol, mai fur meseria de agent de la niste cunostinte in domeniu”.
Willmark a trecut si prin emotiile primei zile de filmare, a auzit pentru prima data „actiune!’ pe platourile din Buftea. ”Inceputul a fost greu pentru ca eu, cu o seara inainte, m-am intors din Mexic si dimineata am fost, la ora 7, pe platourile de filmare din Buftea. Cu colegii ma cunosteam de la antrenamentul de tir de la poligon, i-am cunoscut si pe regizori, am primit indrumarile lor, am povestit cum ne vedem fiecare personajul, am inceput sa ii construim istoria. Nu am avut emotii, mi s-a parut mai degraba interesant si incitant, o experienta noua si inedita”, spune Willmark.
Din toamna, ACASA, in „Iubire si onoare”, Willmark va face primii pasi in lumea actoriei si le va da, prin intermediul lui Fernando, personajul pe care-l interpreteaza, mari batai de cap dealerilor de droguri.
edit post
0 Response to 'Willmark, agent sub acoperire în Iubire şi onoare'

Trimiteți un comentariu