Hank Azaria joaca poker pentru Africa

Posted On 18:10 by Devoratorul de TV |

Hank Azaria, actorul care interpreteaza rolul dr. Craig Huff in serialul cu acelasi nume difuzat de Pro Cinema in fiecare simbata si duminica, de la ora 16:00, a participat de curind la un turneu de poker, care isi propune sa stringa bani online pentru sprijinirea populatiei sarace din Africa. “10.000 de dolari sint suficienti pentru a schimba viata unei persoane. Dar in Africa aceeasi suma de bani poate schimba sute de vieti”, spune Annie Duke, una dintre fondatoarele turneului Ante Up for Africa, la care a participat si Hank Azaria.
Alaturi de vedeta din “Huff” multe alte celebritati s-au mobilizat pentru a juca poker cu scopul de a ajuta populatia saraca a Africii. Matt Damon, Ben Affleck, Tracy McGrady, Brad Garrett si Ray Romano sint numai unele dintre vedetele care au sprijinit acest eveniment.
Pasiunea lui Hank Azaria pentru poker a inceput dintr-o joaca. “Aveam putin timp liber si am inceput sa joc pentru ca voiam sa fac pe durul, sa fac o « chestie » barbateasca”, marturiseste interpretul lui Huff. “A durat citiva ani pina cind am trecut de la joaca, la faza profesionista. Intre timp, mi-am facut mina organizind turnee la mine acasa, la care participau, printre altii, Matt Perry si David Schwimmer. Asa m-am indragostit de acest joc si acum pot spune ca am trecut la faza profesionista”, mai spune actorul.
Printre profesionistii pokerului pe care Azaria ii admira se numara si Daniel Negreanu, campionul mondial canadian, de origine romana.
edit post
0 Response to 'Hank Azaria joaca poker pentru Africa'

Trimiteți un comentariu