Mădălina Drăghici, vacanţă cu peripeţii

Posted On 10:28 by Devoratorul de TV |

Madalina Draghici, protagonista telenovelei “Iubire si onoare” a fost curtata de un celebru cantaret grec, Kostas Martakis, in scurta vacanta pe care a avut-o in Atena weekend-ul trecut. Dupa absolvirea facultatii, Madalina a plecat pentru cateva zile pe meleagurile grecesti, unde a avut parte de o experienta inedita: “Vineri seara am fost la Bouzukia, un loc in care ma duc cu placere de fiecare data si de unde plec cu amintiri frumoase pentru ca imi place foarte mult muzica greceasca, cei care canta fac show iar atmosfera este minunata. In acea seara l-am cunsocut pe Kostas Martakis, un celebru cantaret grec, care mi-a facut si o dedicatie muzicala. Am aruncat cu flori, am cantat si am dansat dupa care ne-am mutat in Island, unul dintre cele mai bune cluburi ale lor. Este amplasat deasupra marii iar privelistea este impresionanta”, povesteste tanara actrita de la ACASA.
Decizia de a pleca in vacanta in capitala Greciei a fost una spontana si de altfel, binemeritata dupa o perioada intensa de studii: “Aceasta escapada a fost o decizie de ultim moment: joi m-am hotarat si vineri dimineata eram deja in Atena cu prietenii mei. As putea spune ca a fost un weekend perfect de care aveam nevoie in conditiile in care toata vacanta mi-am petrecut-o cu examene si invatat. Am stat la plaja, la piscina si ne-am dat cu ski-jetul. De asemenea, am facut si cumparaturi, haine, cosmetice si suverniruri pentru cei dragi. Ne-am plimbat prin Plaka si am cinat la o taverna cu vedere la Acropola, cu mancare delicioasa si o atmosfera superba. Dintre specialitatile grecesti, tzatziki este preferatul meu”, povesteste Madalina Draghici.

Tanara actrita s-a bucurat din plin momentele petrecute in Atena si a revenit in tara cu bateriile incarcate si pregatita pentru filmarile de la telenovela: “Nu m-am odihnit absolut deloc, din contra, dar nu-mi pare rau. Era prea scurt timpul sa-l irosesc dormind, asa ca am profitat, m-am simtit foarte bine, m-am incarcat cu energie pozitiva si iata-ma inapoi, nerabdatoare sa incep filmarile”, spune Madalina.
Telespectatorii ACASA o pot urmari pe frumoasa Madalina Draghici, din toamna, in noul proiect MediaPro Pictures, “Iubire si onoare”, care spune povestea de iubire dintre un arab si o romanca.
edit post
0 Response to 'Mădălina Drăghici, vacanţă cu peripeţii'

Trimiteți un comentariu